עבודות גבס תקרה

לאחר החלת מילוי הדיס על הרשת, הברג את המיקום למישור הפאנל והניח לו להתייבש. בעת הברגה יש לוודא שהפער בין הבורג לבורג אינו עולה על 30 ס"מ. נוצר תעלת פורניר נוספת בין מפרקי לוח הגבס ואורכו הקצר יותר על ידי חיתוך חתיכה לכל מפרק כנדרש.

ניתן להשתמש בחומרים הבאים להתקנת תקרות תלויות ותלויות. לפני תחילת העבודה בתקרות תלויות, יש להשלים ולהעריך את העבודות הבאות על ידי מהנדס QAQC או גורם מודאג. צבע מותר (לפחות שתי שכבות) ופריימר לקיר גבס מותר.

חומרי התקנה כוללים גבס, סורגי תמיכת צינורות GI, פריימר לכה וציפוי. אזורים שיש לשכפל ולהכין לבדיקה ולאישור לפני תחילת ההתקנה הכוללת.

לבסוף מוחלים שלוש שכבות של בוץ, שכבה אחת של סרט גבס ונייר זכוכית רב. השכבה הראשונה, המכונה שכבת הפס, רוחבה כארבעה סנטימטרים ובמרכזה סביב המפרק ביריעת קיר הגבס שלך.

לפני התקנת תקרת קיר גבס

השתמש בלוחות דקים (1/4 עד 3/8 אינץ ') כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. אלה אינם כבדים כמו הפנלים המשמשים לבניית הקירות ומאפשרים התקנה קלה יותר. כשאתה בונה את התקרה, בנה תקרה מקיר לקיר סביב היקף החדר כדי לספק תמיכה נוספת לתקרה.

בגלל עמידות האש הטבועה בה

קיר גבס הוא חומר הבנייה המוביל לקירות, תקרות ומחיצות בבנייני מגורים, מוסדות ומסחר. חומרים מסוג X נבחרים לבניית קירות ותקרות עם דרגת הגנת האש הנדרשת. ככל שמוסיפים יותר שכבות וסוגי קיר גבס כך ההתקנה גדולה יותר (4 שעות לקירות ושלוש שעות לתקרות).

קיר גבס (המכונה גם לוח גבס)

הוא היום השם המסחרי של ערימת יריעות לשימוש זהה בקירות. קיר גבס מקובע למבנה עם קורות תקרה עם ברגי קיר גבס ומסמרים. המפרקים בין לוחות קיר הגבס מודבקים באמצעות אותן טכניקות המשמשות לפרטי קיר לצורך קיבוע וקיבוע של לוחות קיר גבס וערימת יריעות.

קיר גבס מועבר לאתר הבנייה במעמיסים נמוכים

אשר נפרקים על ידי טרקטורים של מזלג וחומר או מנופים. רוב לוחות גבס נפרקים עבור חלונות בקומה העליונה ודלתות חוץ. מכיוון שלוחות גבס מיוצרים במכונת מפעל, נשמרת עקביות גימור המוצר ואיכותו. גבס מציע תצוגה חלקה של התקרה שלכם ושל מפרקים רבים. אף על פי שהוא קל להתקנה, הסרת הלוחות יכולה להיות תהליך מייגע. מכיוון שגבס מיוצר מעבודות לשעבר, יש לו פחות מפרקים והופך את הבית שלך לחלק יותר. קונסטרוקציות תקרת גבס קלות יותר להתקנה בהשוואה לחומרים נפוצים אחרים. בעוד שחלק מהעיצובים מורכבים יותר (חשוב על השכבות הרבות המעורבות), הצורה האורגנית של הטיח יכולה לבצע את העבודה במסגרת זמן קצרה יותר.

אם משלבים את איכות החומר עם תקציב צנוע

בחרו בבניית תקרה היקפית פשוטה עם גבס. בפריז עליכם לבחור בין הפנלים לטיח בכדי לקבוע את חומר הגלם לייצור תקרת שווא. אתה יכול גם לשלב טיח עם חומרים אחרים כגון דיקט או זכוכית כדי להוסיף תכונות עיצוב לתקרה.

גבס אינו תומך בקיר

כך שהוא לא הופך את הבית שלכם לרעיד אדמה ולא משחק עם יסוד הבית שלכם. סיבי זכוכית מיוחדים משפיעים על היווצרות סדקים כאשר המים עוברים פנימה, מאריכים את הזמן, וסוגים מסוימים של גבס יכולים לעמוד בפני נזקי אש.

תקרה כוזבת (נקראת גם תקרת טיפה)

היא מסגרת קבועה עשויה אלומיניום, מתכת או לוחות עץ מכוסים בחומר כמו טיח מפריס, גבס, דיקט, לוחות PVC, עץ, לוחות תקרה ממתכת, סיבי זכוכית או מינרלים. הצהרת השיטה לתקרה כוזבת מתארת בפירוט התקנה של תקרת גבס תלויה עם מסגרות מתכת בפרויקט. זה גם מתאר את הסיכונים הבריאותיים והבטיחותיים הכרוכים בכך, כולל מדריך לתהליך.

לאחרונה קיבלנו בקשה להחליף את אריחי תקרת המטבח התלויים מגבס שבתקרה. שטח התקרה של המטבח הוא כ -20 מ"ר ורצינו להחליף אותו בגבס. בתמונה למטה אתה רואה 60×60 אריחים ונחליף אותם בלוח GyPSUM.

עם מגוון פתרונות חדשניים כמו עיצובי תקרת גבס וקישוטי קיר פשוטים, טיח הוא כלי מדהים שיש בחגורתו של מעצב פנים. חומרים כמו טיח שוררים, ואנחנו מסוגלים לעשות יותר עם אותו חלל.

במאמר זה, אנו מסבירים 7 צעדים שתוכלו לנקוט להתקנת לוח גבס משלכם. גבס הוא חומר בנייה המשמש בעבודות בנייה כמו תקרות, תקרות שווא, מחיצות וקירות. הוא מכוסה בקרטון, הצדדים והאמצעיים עשויים מחומר GyPSUM.

עם הזמן לחות יכולה לחלחל דרך לוח הגבס ולהיכנס לגג או למערכות מיזוג האוויר. זה יכול להוביל להדבקה פטרייתית של התקרה, מה שמוביל לעיוות של לוח GyPSUM. סדקים דומים ניתן לראות באגמים יבשים וערוגות נהר.
למידע נוסף בתחום של עבודות גבס תקרה באפשרותך להעיף מבט ב- shiputznaki.co.il

דילוג לתוכן