ניקוי רכב בצורה מקצועית

דורון קלין 

בין אם אתה מנקה את הרכב או את הסירה שלך, להלן הצעדים המומלצים לניקוי נכון של הרכב. אם אתה צריך לנקות את המכונית שלך (שלא לדבר על רמת ה- OCD המגוחכת שלך כשמדובר במכוניות), ריכזנו עבורכם רשימה של טיפים וטריקים בכדי להעלות את הדברים לשלב הבא עם הניקיון.

בעת תכנון פרטי הרכב

הצעד הראשון צריך להיות תמיד ריסוס מרוכז ובעל ביצועים גבוהים לניקוי לכלוך ולכלוך. גישה עדינה לעתים קרובות מניבה תוצאות נהדרות, ואותו דבר ניתן לומר לגבי מוצרי ניקוי רכב כבדים. כדי לבצע ניקוי חיצוני יסודי, תזדקק לצינור עם זרבובית טובה שתוכל להתאים לניקוי החלק החיצוני ולשטוף את הרכב. אם הטופס הנקי הנ"ל, לכל מטרה, אינו חזק מספיק לתפקיד, אתה יכול לתפוס 10: 1 מגוויאר Super Degreaser מדולל.
כדי לבדוק עוד פרטים נוספים אודות ניקוי רכב בצורה מקצועית נא לבדוק ב- doronclean.co.il

תשכחו מתוצאות מקצועיות אם אתם שוטפים את המכונית במוצרי ניקוי בזמן הנהיגה ומחזירים אותה לתהילה שלפני החורף

אין צורך לפרט ולנקות את פנים מכוניתך כמו מקצוען, אך אתה זקוק להם, וזה אחד החלקים החשובים ביותר בכל ניקוי רכב. בעוד ששטיפת מכוניות יסודית הינה קריטית להסרת פסולת פני שטח, אך פרטי המכונית חורגים משיחות מוצקות, מכיוון שזה בדרך כלל כולל יישום של חומרי הגנה מפני משטח וציפויים. אני חולם לקנות מוצרי טואלטיקה חרוצים כמו שעווה, צבע ומוצרי ניקוי אחרים כדי לנקות את המכונית שלך כמו שצריך בכל פעם. כשאתה שוכר מישהו, משחה או שעווה נוזלית איכותית המונחת ביד לפחות פעמיים בשנה יכולה לגרום לרכב שלך להראות כמעט חדש במשך שנים. החלק החיצוני מוגן על ידי שכבת צבע עבה ושכבת מגן על פנים המכונית.

תוכל למצוא גם פירוט גלגלים בחנות לפרטי רכב

או שתמצא אותו בחנות לתיקון הרכב המקומי שלך. תוכל למצוא אותו גם בחנות פרטי הרכב שלך ו / או בחנות פחחות מקומית או בחנות לרכב. הנה כמה מהטיפים והטריקים שלמדתי מהטובים ביותר בכישלון עסקי ואישי. הקפד להירשם לערוץ היוטיוב שלי ולראות את מדריכי הווידיאו שלי כשאני משתמש בהם לפרטי רכב מקצועיים וטיפים שוטפים היישר מעולם המפרט המקצועי שלי לרכב.

ערכת פירוט רכב טובה תכלול מנקה צמיגים המספק מראה שחור רטוב

גלגל ושפה נקיים שמסיר לכלוך ומלטש את משטח המראה. כשאתה רץ לחנות החלפים הקרובה ביותר שלך, עליך לדעת מה כלול בערכה המקצועית המפורטת של המכונית שלך. ערכות המפרט לרכב שתבחר צריכות לכלול מוצרים לניקוי תא המנוע ושלדת הרכב שלך, כמו גם מוצרים שאינם נטולי פסים. לבסוף, ערכת פרט לרכב בגובה העיניים עם צוואה מקצועית מכילה מוצרים לניקוי חלונות רכב.

הקפד להשקיע בשטיפת מכוניות בטיחותית לשימוש הן בבית והן מבחוץ של מכוניתך. אל תשתמש בסבונים, חומרי ניקוי או חומרי ניקוי אחרים שיש לך בביתך; הם מיועדים לעבודות אחרות ועלולים לפגוע בצבע המכונית שלך.

אם אתה רוצה לגרום לרכב שלך להיראות הכי טוב

שטיפה כל 1-2 שבועות היא בחירה טובה ומקלה על העבודה שלך. ניתן לנקות רק מכוניות שאינן מלוכלכות במיוחד, אך עדיין יש לשטוף מכונית עם לכלוך רב בכדי למנוע פגיעה בצבע. אם אתה ממשיך את המסע שלך בשטיפת מכוניות ללא מים, הוא אמור לעבוד טוב באותה מידה, אם לא טוב יותר, מאשר אם אתה מפעיל אותו בשטיפה יבשה – הטחנה פועלת. באופן כללי, תזדקק למגוון רחב של מגבות מיקרופייבר (המומחים נבדלים), אך תוכל להגיע לניקוי יסודי יותר על ידי שטיפת החלקים החיצוניים של חלונותיך ביד ועבודה עם הידיים מבחוץ.

באיזו תדירות יש לשטוף את הרכב תלוי בגורמים כמו מיקום

מזג אוויר ואורח חיים, אך ניקוי פעמיים בשבוע או חודשי ישמור על נקיון ומוגן ברכבך. אם אתה מבצע עבודת גבס עמוקה, זה אמור להספיק כדי לשמור על ניקיונה כדי להפוך את הנסיעה שלך לחוויה נעימה ושמחה. במילים פשוטות, אם אתה טורח לעקוב אחר טיפים אלה לניקוי רכב, העדיפות העליונה שלך תהיה לשמור על ניקיון כלי הרכב שלך. בכך שתוודא שאתה שואב את המכונית פעם בשבוע וזורק את כל מה שאתה משאיר מאחור בשלב זה, זה יקל על תחזוקת הפנים.

זו לא רשימה מלאה של טיפים לטיפול ברכב

מכיוון שאיננו מדברים על ליטוש העור החיצוני. כאשר מתכננים את רכבכם בפירוט, הצעד הראשון צריך תמיד להיות ניקוי יסודי של פנים וחוץ מכוניתכם, כמו גם ניקוי עמוק. לשם כך, מרססים את המכונית בתרסיס מיוחד בעל הספק גבוה לפני כביסה וכביסה ואז מסירים את כל החלקים החיצוניים שיש לנקות. לאחר שהתייבש כדי להסיר את כל כתמי המים ולנקות את החלונות בעזרת מנקה שמשות לרכב, השלב הבא הוא ניקוי הפאנלים החיצוניים והשחורים.

 

דילוג לתוכן