מטבח כפרי מעוצב בהתאמה אישית

היסודות של מטבח כפרי, מהן המאפיינים המגדירים שלהם?

מטבחים הם ייחודיים כמו האנשים שמשתמשים בהם. מהמטבח הכפרי ועד הלופט העירוני, מטבחים מגיעים בכל הצורות והגדלים. המאפיין המגדיר של מטבח כפרי הוא הפשטות שלו.

המטבח הכפרי הוא לרוב קטן ולא עמוס, עם התמקדות בתפקוד על פני צורה. הארונות לרוב פשוטים וצבועים בלבן או אוף-וויט, ללא חומרה או ידיות מהודרות. המכשירים הם בדרך כלל בסיסיים ולא ראוותניים, כמו כיריים במקום טווח תנור או מיקרוגל ולא תנור הסעה. למטבחים אלה יש בדרך כלל כיור מיושן עם ברז בודד שמותקן על השיש במקום מובנה בארון שמתחתיו.

המטבח הכפרי הוא חלל בישול מסורתי שנמצא בדרך כלל באזורים כפריים. יש לו פריסה פתוחה והוא כולל בדרך כלל תנור עצים גדול.

מטבחים כפריים מיועדים בדרך כלל לבישול והכנת אוכל. יש להם פריסה גדולה ופתוחה עם הרבה מקום להכנת אוכל, בישול וסעודה. מטבחים כפריים שימשו באופן מסורתי על ידי משפחות כפריות מכיוון שלעתים קרובות הם היו המטבח היחיד שעומד לרשותם.

המאפיינים המגדירים של מטבחים כפריים הם תכנית הרצפה הפתוחה שלהם, אלמנטים עיצוביים כפריים כמו קירות לבנים או אבן חשופות ותנורי העצים הגדולים שלהם.

חלקים של מטבח

מטבח כפרי בעיצוב אישי: חלקי מטבח

מטבח בסגנון כפרי הוא בדרך כלל חלל מרווח עם שולחן גדול ומקומות ישיבה. לרוב הוא פתוח לשאר חלקי הבית, מה שהופך אותו למקום מזמין להתכנסות של בני המשפחה. המטבח בסוג זה של בית מעוצב לרוב כחלק בלתי נפרד מחלל המגורים, ויכול להיות בו חלונות אחד או יותר המשקיפים אל החוץ.

המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, ויש לעצב אותו כך שיתאים לאורח החיים שלכם. ישנם היבטים רבים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב מטבח, אך הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שיש לכם מספיק מקום אחסון לצרכים שלכם.

10 דרכים להפיק את המרב מהמטבח הכפרי המעוצב בהתאמה אישית

מטבחים כפריים בעיצוב אישי הם לרוב חלום עבור בעלי בתים רבים. אבל זה יכול להיות קשה להפיק את המרב מהמטבח הכפרי המעוצב בהתאמה אישית אם אינך יודע כיצד להפיק ממנו את המרב. במאמר זה, נדון ב-10 דרכים להפיק את המרב מהמטבח הכפרי המעוצב בהתאמה אישית. אלו כוללים:

1) התאם אישית את המטבח שלך עם כיסוי אחורי לניקוי קל ומהיר
למידע מורחב אודות מטבח כפרי מעוצב בהתאמה אישית באפשרותך לבדוק ב- daniel-k.co.il

2) השתמש בתאורה המתאימה לצרכים ולהעדפות שלך

3) צור מקום אחסון על ידי הוספת מדפים וארונות

4) הוסף מגע כפרי על ידי הוספת אלמנטים טבעיים כגון עץ או אבן

5) הוסף כיור בית חווה כדי להוסיף חן מיושן למטבח שלך

6) נצל את כל החללים במטבח שלך עם ריהוט רב תכליתי כגון דלפקי איים וסורגים

7) יצירת תכנית קומה פתוחה על ידי שילוב חדרים שונים בבית לחלל אחד גדול הכולל את הסלון, חדר האוכל

סיכום:

מטבחים כפריים בעיצוב אישי הם הסוג הפופולרי ביותר של עיצוב מטבחים. הם השילוב המושלם של סגנון, פונקציונליות ואסתטיקה.

מטבחים כפריים בהתאמה אישית עוסקים לא רק באי המטבח או הכיריים. מדובר בטרנספורמציה מלאה של המטבח שלכם לחלל המשקף את האישיות וסגנון החיים שלכם.

המטבח הכפרי המותאם אישית הוא יותר מסתם מקום לבישול אוכל, הוא הרחבה של הבית שלך ומשקף את מי שאתה כפרט.

חשוב להחזיק ארונות בהתאמה אישית על מנת להשיג את המראה הרצוי לבית. ארונות מותאמים אישית יהיו עשויים מעץ או חומרים אחרים שתבחרו, מה שיגרום להם להיראות יותר כמו רהיטים מאשר ארונות.

צבעים וסגנונות משטחי השיש

מטבח הוא מקום בו מתאספים בני משפחה וחברים לבשל וליהנות מאוכל. זה הלב של הבית. לכן חשוב שמטבח יהיה נוח, פונקציונלי ויפה.

בפוסט זה, נדון בכמה מהסגנונות הפופולריים של משטחי שיש במטבחים. נדון בבחירות הצבעים שלהם, היתרונות והחסרונות, וכיצד הם משמשים היום במטבחים. אנו מקווים שתיהנו!

בעבר השתמשו בשיש במטבחים ובחדרי רחצה. כיום משתמשים בו גם באזורים אחרים בבית. זהו חומר אלגנטי שניתן למצוא בהרבה צבעים וסגנונות.

צבעי שיש:

לשיש מגוון רחב של צבעים אשר נקבעים לרוב על ידי המינרלים הנמצאים בתוך האבן. הצבע הפופולרי ביותר לשיש הוא לבן, אך ניתן למצוא גם גוונים של ורוד, חום, שחור, ירוק וצהוב.

סגנון השיש:

ישנם סגנונות רבים ושונים של שיש לבחירה בעת עיצוב המטבח או חדר האמבטיה. אתה יכול לבחור בין גימורים מלוטשים או נפולים בעלי מראה מבריק שגורם להם להיראות יוקרתיים יותר מאשר סוגי אבן אחרים כמו גרניט או קוורציט.

דילוג לתוכן