לאן כדאי לטוס בקיץ

ה-CDC אומר שאנשים לא מחוסנים מתבקשים להיבדק יום עד שלושה ימים לפני הנסיעה הביתה. רק עכשיו תטיילו עם נוסעים מחוסנים ולא מחוסנים, בין אם אתם נוסעים בתוך הארץ או בחו"ל. מומחים אומרים שזה תלוי במצב החיסונים שלך, היעד, הבריאות הכללית שלך ורמת הסיכון שלך אם אתה חשוף לקוביד-19.
עבור מידע בתחום של לאן כדאי לטוס בקיץ באפשרותך להעיף מבט ב-

בשל קצב השידור הגבוה מאוד של Covid-19

יותר מ-140 מדינות נמצאות ברשימת CDC רמה 4 "לא מתאים לנסיעות", כולל יעדי נופש פופולריים כמו בלגיה, צרפת, יוון, איטליה, אירלנד , פורטוגל, קוסטה ריקה ומקסיקו. עד כה, הממשלה הפדרלית לא הכריזה על הגבלות נסיעות פנימיות, מה שאומר שהאמריקאים (אפילו אלה המתגוררים במקומות עם מקרי Covid-19 מתגברים) עדיין יכולים לנוע ולחצות את קווי המדינה. שימו לב שחלק מהיעדים הללו עשויים להיות סגורים כעת לתיירים בארה"ב, אך הכללים משתנים בכל דקה.

פלורידה שניים מחמשת יעדי הטיסות הפנימיות המובילות שהוזמנו לקיץ 2021 נמצאים בפלורידה

מיאמי ואורלנדו, על פי נתונים שנאספו על ידי אתר הזמנת הנסיעות הופר עבור AFAR. אורלנדו היא יעד הטיולים הפופולרי והפופולרי ביותר של פרייסליין לקיץ 2021, וסקייסקאנר מדרגת את Disney World Air Hub כיעד הנסיעות השישי הפופולרי ביותר לקיץ 2021. פלורידה, יעד טיול פופולרי במהלך מגפת מזג האוויר המתון ופעילויות חוצות, ממשיכה למגמה בהזמנות טיסות בקיץ הקרוב, מכיוון שהשהייה בבית נראית מיושן יותר.

אורלנדו, פלורידה נבחרה הקיץ ליעד הטיול הזול ביותר באמריקה. אם אתה מסתכל רק על כרטיסי טיסה, הופר מדווח שסן חואן, פורטו ריקו, הייתה המקום הזול ביותר לטוס בקיץ הזה, ואחריה סנט תומאס, איי הבתולה של ארצות הברית.

הנוסעים גם ישמחו לדעת שמחירי הטיסה ליעדים בינלאומיים זולים יותר ירדו ב-11% בממוצע בהשוואה למחירי קיץ 2019

ערים וחברות תעופה גדולות אינן יקרות בהרבה, עם מחירים סביב 100-200 דולר כמעט מכל פינה בארה"ב. בדרך כלל, טיסה לאיטליה בשיא הקיץ תעלה יותר מ-1,000 דולר אם חיכית כל כך הרבה זמן להזמין, אבל אנחנו לוקחים בחשבון שהמחירים בקיץ 2021 הם בממוצע בטווח של $700 עד $800 עבור טיסות הלוך ושוב מכל רחבי הארץ. בארה"ב מערי יציאה נבחרות כמו ניו יורק, שיקגו ומיאמי, תוכלו למצוא תעריפים הנעים בין 500 ל-600 דולר ארה"ב. תאריכי נסיעה מסוימים בסוף אוגוסט עולים רק 500 דולר.

אם אתה מתכנן לטוס ביוני, אתה יכול לרכוש את הכרטיסים שלך בארה"ב עכשיו. בחורף הקרוב תמצאו דילים מיוחדים על טיסות לערים כמו מיאמי, ניו יורק, בוסטון, שיקגו, לוס אנג'לס, הונולולו ואורלנדו.

כמובן

אם אתה רוצה לנסוע לחו"ל, יש הרבה הצעות לטיסות זולות ליעדים בינלאומיים. בדוק את הצעות הטיסות הנוכחיות שלנו ליעדים אחרים זולים יותר לטוס עכשיו. בין אם אתם מחפשים טיסות שיא בקיץ ובין אם אתם מתכננים טיול סתיו/חורף, יש הרבה עסקאות טיסות לבחירה. למרות שהקיץ היא עונת השיא עבור יעדים ושדות תעופה רבים, יש כמה עסקאות טיסה נהדרות שאפשר למצוא.

הדרך הקלה ביותר למצוא את הזול ביותר מקומות לטייל הם פתוחים ליעדים חדשים ו-10 היעדים הללו הם מהמקומות הזולים ביותר לטוס כרגע

בדוק את רשימת היעדים הזולים ביותר בארה"ב, אירופה ועוד; לא רק שהערים האלה לא יקרות, הן מהנות מאוד, ולחלקן יש את הבונוס הנוסף שהם יפים בצורה יוצאת דופן כל השנה. בנוסף, יעדי הטיסה הזולים ביותר בקיץ 2021 כוללים הכל, החל מנווה מדבר מרגיע על החוף ועד לערים היסטוריות.

הקיץ הזה

בשל השיא של טיסות הלוך ושוב בקיץ מערים רבות בארה"ב (חיפשנו את שיקגו, ניו יורק, אטלנטה ודאלאס), עכשיו זה זמן טוב ללכת לפורטו ריקו. בזמן שהאמריקאים מתחסנים ומתחילים לנסוע שוב, כמה יעדים, סוגי טיולים והשכרות מוזמנים בקיץ הזה. אתגרים פוטנציאליים לטיולים בקיץ 2021 וכיצד להערים על הקהל. אלו היעדים והשירותים התיירותיים שמתחילים להגיע לקיבולת המקסימלית שלהם.

אבל אל תפחדו

דחיינים יקרים, אנחנו כאן כדי לספר לכם אילו יעדים עשויים לגרום לכם לבעיות בהזמנה, חלופות שאולי תרצו לחקור במקום, ודרכים בכל זאת לקבל מבצעי נסיעות מעולים לקיץ 2021. בקרוב או בין אם אתם מתכננים את חופשת האביב והקיץ שלכם מוקדם, יש הרבה מה לראות ולעשות עכשיו. החזרה לטיול בשנת 2021 סוף סוף מעבר לפינה ויש כמה עסקאות טיסות מטורפות שיחזירו אותך לשם. זה אומר שתחזרו לטיסה מלאה בקיץ הקרוב – יחד עם מחסור במושבים במרכז העיר – ומסופי שדה תעופה צפופים כשאתם יוצאים לשמיים לחופשה המיוחלת שלכם.

דילוג לתוכן