יוגה לנשים בהריון

חברתי למדריכת הוויניוגה כדי לחלוק כמה מהטיפים האהובים עלי להימנעות מהריון ומה אתה יכול לעשות במקום. היא כתבה על דף זה בפוסט בבלוג שלה שכותרתו "מה לעשות במהלך ההריון, מה להימנע ושיטות עבודה מומלצות לנשים בהריון."

יוגה מרשימה במיוחד מכיוון שנאמר שהיא השילוב המושלם של מתיחה וחיזוק

בשנים האחרונות דוגמניות וסלבס רבות בישראל מעלות לסטורי ולאינסטגרם שלהן צילומים של יוגה בהריון. בשנה האחרונה פרסמו הדוגמניות דניאל גרינברג, אנה ארנוב, נטלי דדון וסלבס נוספות תמונות שלהן בהריון וכן בהתעמלות.

היוגה היא גם בית ספר ליוגה טרום לידתי המוקדש להכשרת מורים ליוגה, דולה ומיילדות כיצד להשתמש בכלים של יוגה כדי לתמוך בנשים בהריון ובאימהות טריות בכל שלבי הפוריות. תרגילי הנשימה שאתה עושה בפגישות שלך עם יוגה לנשים בהריון יכולים להועיל מאוד מכיוון שהם מקלים עליהם לנהל את הכאב והמתח במהלך הלידה. אם קורס המתחילים שלך ביוגה לפני הלידה כולל תנוחות ותרגילים שמתמתחים ומאמנים את שרירי הגב והרגליים שלך, החוויה תהיה ניתנת לניהול יותר.

זה אפילו טוב יותר אם אתה מבצע תנוחות אלה בקצב בטוח ונוח שאינו מסכן את תינוקך. יוגה לנשים בהריון יכולה להיות אתגר, אך יוגה לנשים בהריון לא אומר שאתה לא מפסיד פעולות טובות.

אם אתה נהנה מכל רגע בהריון שלך

אין לך מושג באיזו דרך אתה יכול ללכת. תנוחת סנדלרים היא אחת העמדות הטובות ביותר להתחיל את הפגישה מכיוון שהיא התנוחה הנפוצה ביותר בשיעורים המלמדים יוגה לנשים בהריון. זוהי עמדה נהדרת לעזור לך לפנות מקום לתינוק שלך, במיוחד בשבועות הראשונים להריון.

יוגה לפני הלידה יכולה גם לעזור לך להכיר נשים בהריון אחרות ולהכין אותך למתח של הורה חדש

שיעורי יוגה לפני הלידה יכולים להיות הזדמנות לבלות עם נשים בהריון אחרות שחולקות את חוויותיהן ודאגותיהן, במיוחד עבור נשים שחשות לחוצות, לא נתמכות או חרדות. יוגה במהלך ההריון נותנת לך את האפשרות לרכך את הקשיים ולהיות אדיבים יותר עם עצמך.

אם לא השתתפת בשיעור יוגה במיוחד לנשים בהריון

תן למורה שלך לדעת למה אתה מצפה לפני שתתחיל את הקורס. אם עשית יוגה זמן מה, עליך לומר למורה ליוגה שאתה בהריון. התחברו למורים ליוגה המכירים את גופכם ההריוני בכדי ללמוד תנוחות יוגה שכדאי להימנע מהן במהלך ההריון!

אם הינך בהריון ומחפש שגרת אימונים בלחץ נמוך

עליך לעשות יוגה לנשים בהריון בשגרה המותאמת במיוחד לבריאות התינוק שלך. במהלך ההריון, הרופא שלך יכול לתת לך עצות לגבי פעילות גופנית, וייתכן שתוכל למצוא שיעורי יוגה אווירית לפני הלידה בסטודיו היוגה המקומי או במרכז הבריאות שלך.

אם אתה חדש ביוגה ואין לך תרגול קבוע קיים

אתה יכול להיצמד לתרגול היוגה הרגיל שלך ביוגה בחודשים הראשונים להריון. אם אתה מנסה לשנות את שיטות היוגה שלך ב- Viniya, חפש שיעורי יוגה לפני הלידה (האטה). אתה יכול גם ליצור זרימת יוגה משלך על ידי מחרוזת יוגה לפני הלידה לנשים בהריון יחד לפגישות של 20 עד 30 דקות. עקוב אחר תנוחות היוגה ההריוניות הבאות כדי לעזור לאמהות לעתיד לחוות הריון חלק. בנוסף לשינוי עמדתך במהלך ההריון, יוגה טרום לידתית שמה דגש על חיזוק תנועות המסייעות לגופך להתכונן לצירים. בנוסף לשינוי יציבה במהלך ההריון, מודגש גם יוגה טבעית בחיזוק התנועה, המסייעת לגוף להתכונן ללידה. נשים בהריון מתרגלות יוגה לפני הלידה כדי לשנות את עמדתן במהלך ההריון והלידה.

יוגה ופילאטיס לנשים בהריון מציעות תרגילים מיוחדים שיכולים לעזור במתיחות

גמישות וכוח שרירים. בסך הכל כל התרגילים והמתיחות טובים לאישה בהריון, אך הם אינם מתאמצים ככל שהיו רוצים. יוגה יכולה לסייע בהגברת הגמישות של אמהות לעתיד.

אם יוגה חמה אינה אופציה עבורך

ישנן האות טרום לידתי ויוגה משקמות לנשים בהריון, כולל יוגה טרום לידתי לנשים בהריון ויוגה לפני הלידה לנשים. תוכל למצוא מידע נוסף על התחלת תרגול היוגה שלך בפרופיל שלנו. כאשר אתה עושה יוגה במהלך ההריון, חשוב לשמור על לחות, כלומר לשתות מים לפחות פעמיים ביום כדי להרגיש נכון לגופך ולתינוקך.

לנשים שמעולם לא עשו יוגה לפני ההריון מומלץ להתחיל יוגה לפני הלידה בשליש השני

אם מעולם לא תרגלת יוגה או שאף פעם אינך עושה מעט מאוד במהלך ההריון ואתה בהריון, עליך לתרגל יוגה רק במהלך ההריון. כאן תמצאו רשימה של אפשרויות יוגה לנשים בהריון ויוגה לפני הלידה לנשים. אתה רוצה להימנע מעמדות שכיבה או גב בגין יין יוגה, מכיוון שמדובר בתנוחה ארוכה ומתוחזקת.

לנשים בהריון שמתרגלות יוגה, בשכיבה על הבטן או על החזה, אתה צריך להיות במצב דומה למצב של בטן לחזה לפחות 10 דקות.

 

דילוג לתוכן