הדפסה על קנבס בישראל

אמנית שחיה ועובדת במודיעין, ג'וליה ברול-וולקינד, יוצרת פסיפסים עם לוחות צבעוניים מרשימים ומלאי חוכמה. העבודות מתחילות ברישומי דיו שעושה וולקינד על ריבועי נייר קטנים. הרישומים מסודרים לאחר מכן על קנבס ואטומים בדבק, שלדבריה מייצג את הקשר בין עולמו של האדם, אמונו, גורלו והתמונה הגדולה של החיים.

לפעמים הוולקינדים דומים לשטיחי קיר מפוארים, לפעמים הם מחקים מראה של ויטראז'ים ונמכרים מוכנים או מיוצרים בעמלה. חלק מיצירותיה נמכרות בגלריה הרשל'ה במתחם התחנה בירושלים.

תיק האמנות החזותית שאצר לומה מלא מקיר לקיר ביצירות אמנות מקוריות עוצרות נשימה. אוצריו סוחפים את שוק האמנות הבינלאומי כדי למצוא יצירות אמנות משכנעות של אמנים מפורסמים ועולים.

אוסף הנייר הייחודי שלנו של נייר יפני ונייר בעבודת יד

שנוצר בבתי נייר בישראל, מקסיקו, יפן וצרפת יוצר פרויקטים ייחודיים שאנו מממשים יחד עם האמנים שלנו. להדפסים אלה יש ערך כלכלי ואמנותי, ורבים מהם מוצגים בכמה מאוספי המוזיאונים החשובים בעולם.

הרשו לנו להראות לכם את היתרונות של הדפסה דיגיטלית לאובייקטים קסרוגרפיים ומה היא מציעה לכם. הדפסה דיגיטלית מאפשרת הדפסה לפי דרישה, זמני אספקה קצרים, שינויים בהודעות ובתמונות, מידע משתנה ושימוש בהופעות. זה מספק לך את המוצר שאתה זקוק לו וזול יחסית.
למידע נוסף אודות הדפסה על קנבס בישראל יש לבקר ב-

מכבשי ה- GL החדש של קומורי 10 צבעים ו -6 צבעים חדשים של סולו פרינט

המכבשים כוללים את טכנולוגיית הדפסת ה- UV המובילה והמובילה ומציעים איכות עליונה וזמן אספקה ללא תחרות בחטיבת האינטרנט להדפסת סולו שתי מכבשי רשת מלאים של Komori Gl המציעים איכות ונוחות ללא תחרות עם מגוון חלופות לקיפול קו, דבק וגימור מימי. אנו שוב משקיעים בציוד מודרני כדי לעמוד בקצב הדרישות ההולכות וגדלות של השותפים שלנו.

את התמונה שבחרת ניתן לראות בחלק הקדמי ובצד ההדפס. עם אלפי גדלים מותאמים אישית, אנו מסוגלים לספק תמונות צילום באיכות גבוהה של התמונות המועדפות עליכם בכל מחיר. בענף המסגרות, הדפסת קנבס היא מדפסת דיגיטלית 4-U.

לעולם אל תתלו את הדפסת הקנבס באזור לחות גבוהה או ליד מקור חום. תיהנו מיופיו של ישראל ומצרים של אדוארד ג'ון פוינטר מבלי לשבור את כספכם באמצעות מתיחת הדפסי קנבס. הגבול הלבן לבחירת התמונה שלך צריך להופיע בחלק הקדמי של הבד.

לאחר שתשלים את הזמנתך

עבד את התשלום שלך ובחר מתי ברצונך להעביר את הזמנתך. אנו ניצור ונשלח את הדפסה על קנבס תוך 1-3 ימים מרגע אישור הזמנתך. זה מאפשר שני ימי עבודה לעיבוד והדפסת הזמנות או למספר הימים המפורטים להלן, בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה.

אנו משתמשים באריזה האיכותית והמיוחדת ביותר עבור המוצרים שלנו כדי להבטיח שהסחורה שלך תגיע ללא פגע. מוצרי הפאנל המודפס בד שלנו, למשל, מצוידים בשכבת הגנה נוספת על הקצוות בפינות כדי למנוע נזק בדרך. אם לא נראים בעיות נזק או איכות בתמונה, אנא ספק מידע נוסף בתהליך ההחזרה כיצד להחזיר את הפריט בדואר.

זה ייצג עולם חלומי שבו אובייקטים יומיומיים הונחו זה לצד זה מעוותים והופכים בדרכים מוזרות ולא רציונליות. רנה מגריט וג'ואן מירו (1929-1937) יצרו יצירות אמנות שזיכו אותו בתואר האמן הסוריאליסטי המפורסם ביותר בעולם. דאלי כתב ספר שכותרתו "החיים הסודיים המעניינים והחושפים של סלבדור דאלי" (1942-44).

 

דילוג לתוכן