האם מותר לעשות החלקה אורגנית בהריון?

הסיכונים של החלקת שיער כימית במהלך ההריון

עלתה השאלה האם מותר או לא לבצע החלקת שיער אורגנית בהריון והתשובה היא שמותר. הסיכונים בהחלקת שיער כימית במהלך ההריון גבוהים בהרבה מביצוע החלקת שיער אורגנית במהלך ההריון.

יש אנשים שמשתמשים במחליק שיער כימי במשך שנים ללא כל השפעות שליליות. עם זאת, ישנם כמה סיכונים הכרוכים במחליק שיער כימי במהלך ההריון, הכוללים:

– כוויות כימיות מהכימיקלים במוצר

– גירוי בעור

– גירוי בעיניים

– נשירת שיער מעיצוב חום מוגזם

ישנן שיטות רבות להחלקת שיער שנשים בהריון יכולות להשתמש בהן. הדרך הפופולרית ביותר היא להשתמש במגהץ שטוח כדי לסלסל את השיער, אבל יש גם דרכים אחרות. מאמר זה ידון בשאלה האם מותר לנשים בהריון לבצע החלקת שיער אורגנית בהריון ובסיכונים בהחלקת שיער כימית בהריון.

נשים בהריון צריכות להימנע מטיפולים כימיים כמו מרגיעים או מחליקי שיער כימיים מכיוון שהם אינם בטוחים לתינוק שטרם נולד. נשים בהריון צריכות גם להימנע משימוש במגהץ שטוח על שיערן מכיוון שהוא משתמש בחום ועלול לפגוע בקרקפת של תינוק שטרם נולד.

האם זה בסדר לענוד חגורת בול במהלך ההריון?

השימוש בחגורות בטן במהלך ההריון הוא החלטה אישית ונתונה בידי האישה ההרה בעצמה להחליט אם ברצונה להשתמש באחת או לא.

יש אנשים המאמינים שחגורת בטן יכולה לעזור להקל על כאבי גב ולשפר את זרימת הדם, אבל יש גם כמה חששות לגבי ההשפעות השליליות הפוטנציאליות של חגורת אחת.

אין מחקרים שנעשו על נשים בהריון הלובשות חגורות בטן, אז אנחנו לא יודעים עד כמה זה בטוח עבורן.

התשובה לשאלה זו היא לא. השימוש בחגורת בטן עלול להזיק הן לאם והן לעובר. השימוש בחגורות בטיחות מונע במהלך ההיריון מכיוון שהוא עלול לגרום לאי נוחות, כאבים ואפילו פגיעה באם ובתינוקה שטרם נולד.
לפרטים נוספים על החלקה אורגנית בהריון נא לבדוק ב- myfirst-gift.com

החלקה אורגנית במהלך ההריון:

לא כדאי לבצע החלקה כלשהי במהלך ההריון מכיוון שהיא עלולה לגרום לגירוי בעור ולהפוך את סימני המתיחה לבולטים יותר.

כיצד לבחור את מחליק השיער הטוב ביותר עבור הצרכים שלך?

הריון הוא זמן של שמחה והתרגשות. עם זאת, זה יכול להיות גם זמן של תסכול עבור נשים שרוצות לשמור על משטר החלקת השיער שלהן.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת מחליק השיער הטוב ביותר להריון. לדוגמה, אתה רוצה אחד שלא ישאיר את השיער שלך יבש או מקורזל וכזה שיקל על הקרקפת שלך. אתה גם רוצה כזה שלא יפגע בשיער שלך או בקרקפת של התינוק אם אוויר חם מהמכשיר נוגע בו.

לא מומלץ להשתמש בשום סוג של כימיקלים על השיער שלך במהלך ההריון. לכן, עדיף להימנע משימוש בכל סוג של מוצרי החלקה כימיים על השיער שלך.

מייבש השיער האורגני הטוב ביותר יהיה כזה שיש לו גוף חימום קרמי, מכיוון שהם נוטים פחות לפלוט אדים מזיקים.

דילוג לתוכן