Main

תרגילי יוגה

בפוסט זה ביקשתי מג'וזי, חברה ומורה מוסמכת ליוגה, לעשות 10 תנוחות יוגה ידידותיות למתחילים שמכוונות לגב כדי להקל על מתח וכאבי גב ולחזק את השרירים באזור.

תנוחת קוברה עוזרת למתרגלים ביוגה גברים למצוא הקלה בכאבי גב כמו גם בכאבי גב וצוואר. הרמות רגליים בודדות אינן תנוחת יוגה נכונה, אך משמשות למטרה למתוח את שרירי הרגליים ולחמם אותם לתרגילי יוגה הבאים. שרירי הבטן מתחזקים, מה שבתורו עוזר להחזיק תנוחות יוגה לאורך זמן. חלק זה בשיעור יוגה למתחילים טיפוסי מציג בפניכם מגוון תנוחות לגב, לכתפיים, לירכיים, לרגליים ולירכיים.

עיין בספריית AZ-Yoga-Pose, המסבירה תנוחות ישיבה לגב, כתפיים, ירכיים, רגליים וירכיים. אני מקווה שתמצא מאמר זה מועיל כשמדובר בהבאת יוגה הביתה, לשיעור או לסטודיו.

אם אתה רוצה להפוך את גופך באמצעות יוגה, התנ"ך לאובדן שומן מהווה מבוא נהדר למתחילים. יש לי רשימה של התרגילים החשובים ביותר לשריפת שומנים שעליהם למתחילים ללמוד ולהראות לך כיצד להמיס שומן בגוף העיקש בכמה דקות של תרגול יוגה באמצעות ה- AZ-Yoga-Pose-Library. כשאתה מרגיש שאתה בן # אם איבדת את המסלול איפה להתחיל את תרגול היוגה שלך, קרא את התנ"ך למתחילים בנושא ירידה בשומן. הוא מלא בכל מה שאתה צריך לדעת כדי להתחיל עם יוגה וסגנון יוגה למתחילים, כולל מציאת שיעור יוגה עבורך.

אל תיבהל מכל תנוחות היוגה המטורפות שאתה רואה באינסטגרם, אלה תנוחות יוגה בסיסיות שכל אחד יכול לעשות. אם אתה ממש חדש ביוגה, עדיף ללמוד תנוחות אלה ממדריך יוגה מוסמך.

זה יכול להיות קשה ודורש כוח, גמישות והכנה הדרגתית, ולכן על המתחילים לבקש עזרה ממורה לפני שהם מנסים. איינגאר יוגה טובה לפיזיותרפיה, מכיוון שהיא מאפשרת לך להקל על אנשים להגיע לעמדות יוגה. זה פיתרון נהדר אם אתה רוצה לרדת במשקל, להתגמש או להקל על הכאב בעזרת תרגול יוגה רגוע.

אם אתה חדש בעולם היוגה, תרגול של תנוחה זו הוא התחלה טובה, אך אם אתה מחפש תנוחת יוגה עם גמישות גב, Bow Pose הוא עוד אסאנה נפלאה להתחיל איתה. נסה את 10 תנוחות היוגה האלה כדי לקבל כמה מתיחות קלות ביום שלך, אשר יועילו לנפש ולגוף שלך. כשאתה מנסה למצוא תנוחה המסייעת לכאבי גב, מומחי כושר רבים ממליצים על Bridge Pose להיות חלק משגרת היוגה שלך כדי להיות גמישים. קל לעשות את תנוחת היוגה הזו עם השפעה נמוכה כשיש לך כמה רגעים פנויים, ואם אתה פשוט לא מצליח לדחוס שעה לתוך היום, תמיד יש דרך להכניס תרגול יוגה קטן לסדר היום שלך.

אם אתה מרגיש את היתרונות, הרחיב את התרגול שלך בשיעורי יוגה מקוונים, השתמש באפליקציית יוגה, בקר בשיעורים ציבוריים בשכונתך, או הרחיב את העיסוק בשיעור יוגה מקוון. אני תמיד ממליץ להתחיל את מסלול היוגה המשרדי שלך בשיעור יוגה פרטי בעבודה, אך זכור כי לא תמיד זו האופציה הטובה ביותר עבורך.

אז תפסו את המזרן ופרקו את החובה – אתם יודעים שתנוחות יוגה למתחילים אתם רוצים ללמוד לקחת את תרגול היוגה שלכם. סטודיו ליוגה מתמחה ביוגה למתחילים ומציע שיעורים פרטניים שנפגשים בדיוק איפה שאתה נמצא. עם 52 סרטוני יוגה אנו מונחים על ידי מדריכים בעלי שם עולמי שיכולים לעזור לכם להעמיק את תרגול היוגה שלכם עוד יותר. קרא עוד על המורה שלנו בניו יורק ושיעורי היוגה המדהימים שלה כאן, כאן וכאן.

ליוגה יש יתרון נוסף בכך שהיא פעילות בעלת השפעה נמוכה המשתמשת בכוח המשיכה בלבד כהתנגדות, מה שהופך אותה לשגרת פיזיותרפיה מצוינת. יוגה היא גם צורת פעילות גופנית נגישה מאוד – כל מה שצריך זה מושב, מזרן יוגה וזרועות מורמות לחלוטין. ניתן להשתמש בבטחה בתנוחות יוגה מסוימות לחיזוק ולאיזון כל חלקי הגוף. להלן מספר שלבי יוגה פשוטים כדי לנסות לשמור על גופך בתנועה לאורך כל היום! יוגה משפרת את הגמישות שלך ועוזרת לך לעבור את טווח התנועה הרגיל שלך, מה שיכול להקל על ביצוע הפעילויות היומיומיות שלך. כשמדובר בתנוחות יוגה פשוטות לגמישות, תנוחת קוברה היא נהדרת כי יש לה כל כך הרבה יתרונות לרווחתך הכללית. תנוחה זו עוסקת בפעילות גופנית, מתיחה וחיזוק הגוף כולו, ויש הרבה סוגים שונים של תנוחות לחלקי גוף שונים. תנוחות יוגה רבות מוחזקות בסדרת נשימות, המאפשרות לשרירים שלכם להתארך ולהתחזק בו זמנית.

סגור לתגובות על תרגילי יוגה
לקבלת פרטים נוספים על תרגילי יוגה, נא ליצור קשר:
נא למלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:
דילוג לתוכן