Main

יוגה אווירית

אם יש לך תרגול יוגה בבית שלך, רוב הסיכויים שבטח שמעת על יוגה אווירית, תרגול הדומה מאוד ליוגה, אך עם קצת יותר טוויסט. אם אתה נוהג להיכנס מדי פעם לקורס, כנראה שאין לך מושג על ההיסטוריה של התרגול ומקורותיו. עכשיו כשאתה יודע יותר על זה, תן לנו לאלו מכם שמתרגלים יוגה בבית לדעת קצת על יוגה אווירית וחלק מההיסטוריה שלה.

יוגה אווירית אולי נראית כמו תרגיל מאיים בהתחלה, אבל זה יכול להיות מתגמל ומרגש להפליא. יוגה אווירית משפרת את חוזק גופך הכללי ואת סיבולתך, מה שמיטיב עם תרגיל היוגה הקבוע שלך וגורם לכל הגוף לעבוד נהדר. היפוך ממושך של יוגה אווירית משפר גם את מערכת הלימפה שלך, שמנקה את גופך ומגן עליו מפני מחלות. אתה משתמש בו לא רק כדי להקל על הלחץ, אלא גם כדי לדעת שעשית משהו חדש או מרגש שגורם לך להרגיש טוב.

אינך צריך להיות גמיש בכדי להתחיל את תרגול היוגה שלך, אך עליך להתייעץ עם הרופא שלך אם אתה מטפל בתנאים אלה לפני שתעשה משהו מחוץ לתוכניות האימון הרגילות שלך, כולל יוגה אווירית. ניתן לשנות תנוחות יוגה למטרות תלייה, כך שגם התרגול של היוגים המתקדמים ביותר ישתנה ויתפתח. זה יגיע עם הזמן עם המשך האימון ותשנה גם תנוחות יוגה למטרות תלייה, וכן תפתח את התרגול שלך עוד יותר. גורמי סיכון קרדיומבוליים, הנמדדים על ידי לחץ דם, דופק, סוכר בדם, כולסטרול וסוכר בדם, מוצגים בטבלה 3. 100% ממשקל גופך במתלה עצמו. בנוסף להזדמנות ללמוד משהו חדש, שננה אומרת כי יוגה אווירית היא אפשרות טובה למתחילים מכיוון שתמיכת קלע יכולה לחזק את הביטחון בתרגול ולתת תחושת מימוש. יתרון אחד שיכול לפתות את חובבי היוגה ללמוד שיעורי טיסה הוא היכולת לבצע היפוכים ועמדות ידיים נתמכות. אתה יכול לעשות תנוחות יוגה שיהיו מאתגרות יותר מדי למתחילים בכל סביבה, כמו למשוך למעלה – לשבת אנכית – לשבת או לאסוף

אם אתה מעוניין לעשות שיעורי יוגה אווירית בעיר שלך, תוכל ליצור קשר בסטודיו היוגה המקומי שלך כדי לראות אם הם מציעים שיעורים. אם אתה חבר בחדר כושר, כדאי לבדוק כושר קראנץ 'מקומי, מכיוון שמקומות רבים מציעים שיעור יוגה נגד כובד. כמה קורסים אוויריים יכולים לשפר את המשחק במגוון דרכים, החל מכושר גופני ועד לבריאות הנפש ואפילו לבריאות רגשית.

אם אתה רוצה לקחת את האימון שלך לרמה חדשה לגמרי ואוהב לעמוד על הראש שלך, יוגה אווירית היא מושלמת בשבילך. יוגה אווירית יכולה להיות גם אימון ליבה נהדר, כאשר אתה משתמש בשרירי הליבה שלך לאיזון וייצוב במהלך הפגישה שלך ביוגה. הערסל מייצב אותך, ואתה עובד על שריר הליבה כמו יוגה רגילה, אבל בצורה אחרת.

לאלה הסובלים מכאבי מפרקים, נוקשות במפרקים ובעיות מפרקים אחרות כגון דלקת פרקים, יוגה אווירית יכולה לסייע בשיפור תנועתיות המפרקים על ידי פתיחת רווחים צרים.

אם עטוף משי במהופך נשמע כמו משהו שאהבת, יוגה אווירית מציעה גם מתיחות וכאב מדהימים – מרגיעים. אם אתם חובבי כושר, יתכן שראיתם סוגים שונים של יוגה המתריסים עם כוח המשיכה. כך או כך, המשמעות היא שהשתתפות בתרגול יכולה להוביל לשיפור הגמישות, גם אם טיסה במהלך ההשעיה היא קשה להפליא.

אם תחפש מידע ותמונות של יוגה אווירית, תגלה שמשתמשים רבים מתאמנים עם משי המותקן על ענפים.

בתחילת המחקר לא ציפינו בהכרח שהתגובה הפיזיולוגית ליוגה אווירית תהיה עקבית עם זה ", אומר דלק. משתתפי המחקר הגדילו את מסת השריר והפחיתו את מסת השומן בכל מקום, וסביר להניח שיוגה. נותן יתרונות לבניית כוח, אומר דלק. יוגה אווירית היא אידיאלית עבור אלה שרוצים להזיז את גופם ויש להם בעיות בגופם, אומרת שנונה. התקן נדנדה אווירית אווירית בביתך ויש לך חדר עם תקרה חזקה לעגן

אמנם יוגה בדרך כלל מציעה מספר יתרונות בריאותיים, אך אתה עשוי לתהות אם יוגה אווירית יכולה להציע יתרונות ייחודיים משלה. קודם כל, ברור שללא ערסל מתאים – להגדיר, אנטנה בבית – יוגה יכולה להיות מסוכנת מאוד. היא מציבה אותך במצב מאתגר מהרגיל ומאלצת אותך להיות ערני יותר ומודע לסביבך.

איזון הוא חלק מרכזי בפעילות היומיומית שלנו, ויוגה אווירית עוזרת לך לשמור על איזון טוב, גם מבפנים וגם מבחוץ הם מספר שיעורי יוגה בארצות הברית ובקנדה המתמקדים במיוחד בלחץ משותף וכאב ", ציין ד"ר רוברט ה. קלמנטס, מורה ליוגה באוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו. היוגה האווירית נהנית ממגוון רחב של אנשים, ממבוגרים צעירים ועד מבוגרים ומגברים ונשים בכל הגילאים והיכולות, אומר המורה המוסמך ליוגה ומייסד מרכז היוגה האווירית בסן חוזה, קליפורניה.

סגור לתגובות על יוגה אווירית
לקבלת פרטים נוספים על יוגה אווירית, נא ליצור קשר:
נא למלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:
דילוג לתוכן