רגע אחד לפני שאתם מתחילים באימוני כושר לחיטוב הגוף, אתם מזומנים להיכנס לאתר מתאמנים שבו תוכלו למצוא את כל המאמנים המוסמכים בכל ענפי הספורט שיבנו לכם את תוכנית האימון המושלמת.
למידע נוסף אודות אימוני כושר לחיטוב הגוף ניתן להעיף מבט ב-

לתרגילים מסוימים, תזדקק למרחיב (נקרא גם מרחיב). התרגיל הפשוט הזה דורש רצועות התנגדות או משקולות קלות כדי לגוון את הידיים. תרגיל חיטוב פשוט זה נהדר לאימון שרירי גב תחתון וחוזק הליבה. עוד תרגיל חיטוב קלאסי שמתאים להפעלת מכופפי הירך, שרירי הבטן, הגב התחתון ושרירי השוק.

תרגיל קלאסי שניתן למצוא בכל סוגי אימוני החיטוב שכן

הוא פועל ביעילות רבה על פלג הגוף העליון ועל חוזק הליבה בו זמנית. מכיוון שאינך מוגבל למשקל ספציפי, אתה פשוט מבצע תנועות תרגול (הגמשת והרפיית השרירים) שדורשות פחות מאמץ אך יכולות להיות יעילות מאוד בחיזוק וחיטוב שרירי המטרה.

תרגיל זה גם יעזור לך להפעיל את קבוצות השרירים הקטנות יותר ברגליים שלך

כך שבאמת תוכל לכוון לקבוצות השרירים הגדולות יותר בעת ביצוע תרגילי כוח קשים יותר. קבוצות השרירים הללו משתלבות ויוצרות את תחנת הכוח של גוף האישה, ולכן כל אימון כוח לנשים צריך לכוון את שניהם. התמקדות בחיטוב וחיזוק השרירים היא מטרת כושר חשובה מכיוון שניתן לכוון לקבוצות שרירים רבות. במקום להתמקד בחלק מסוים בגוף, כמו הכתפיים המוגדרות יותר, עליך להתמקד בכל הגוף באמצעות אימוני אירובי ואימוני כוח.

אם המטרה שלך

היא לרדת במשקל ולהגביר את הגוון, תצטרך לעשות גם אימוני כוח וגם אימוני כוח בחדר הכושר. כל התרגילים טובים לטונוס השרירים – אימוני כוח לא חייבים להיות הדרך היחידה. ברגע שאתה יכול לאזן את צריכת הקלוריות שלך עם משטר האימון של הגוף שלך, אתה תעבוד על הטון בצורה טבעית יותר, ולא רק אימון כוח. לקבלת התוצאות הטובות ביותר וחיטוב הגוף, איבוד שומן ואימוני כוח הם הדרך הטובה ביותר לגוון את עצמך.

אם המטרה שלך

היא לראות את השרירים שלך, אז המטרה שלך היא לא לגוון את עצמך, אלא לאבד שומן בגוף. אתה יכול לאבד שומן אם אתה מוריד קלוריות, מרים משקולות ועושה אירובי. רוב האנשים חושבים שחיטוב הגוף שלך פירושו להשיג יותר הגדרת שריר וגמישות על ידי ביצוע יותר חזרות עם פחות משקל. עם זאת, גוף חיטוב פירושו למעשה שרירים חזקים ואחוז נמוך של שומן בגוף כדי לספק את יתרון ההתניה הזה.

אנשים משתמשים לעתים קרובות במילה "חיטוב"

כדי לומר "אני רוצה לבנות שרירים, אבל לא יותר מדי" וחושבים שביצוע חזרות ארוכות ייתן להם את הגוף החיטוב הזה. אנשים שמחפשים לגוון את השרירים שלהם במקום לבנות אותם בצורה משמעותית בדרך כלל עושים חזרות גבוהות עם משקלים קלים יותר כדי להשיג את מטרתם. לפיכך, הרמת משקולות עם פחות חזרות (8 עד 12 בממוצע) ועבודה עד שאתה עייף יעילה יותר לחיטוב השרירים מאשר הרמת משקלים קלים יותר.

עם כל מחזור

אתה תהיה כבד יותר ותשתמש בפחות חזרות כדי לעורר סיבי שריר עוויתות מהירים ולשמור על הגוף שלך במצב שריפת שומן שלאחר האימון. השתמש במשקל קל ובחזרות גבוהות יותר בשלב מוקדם של האימון שלך כדי לשפר את זרימת הדם לשרירים שלך ולשרוף יותר קלוריות במהלך האימון.

בנוסף, הם מסייעים בשריפת שומן, כך שכל אימון כוח שתבצע יכול להוביל לתוצאות הרצויות בגוון הגוף. אימוני הליכון אלו נועדו לשרוף 300 עד 500+ קלוריות תוך 40-50 דקות כדי שתרגיש טוב יותר.

אמנם אירובי לא עוזר לשנות את הרכב הגוף שלך (יחס שריר לשומן), אבל זה יכול לעזור להגדיל את הוצאת הקלוריות הכוללת. ככל שתתחזק וגמיש יותר באמצעות פעילות גופנית, הגוף שלך יסתגל לאימונים שלך וירגיש יותר בשליטה לאורך זמן.

אז אם את מחפשת תוכנית אימון לנשים שמתאימה לכל הרמות ועוזרת לך להתחזק מכף רגל ועד ראש

בדוק את התרגילים האלה. זו הסיבה שהיום אנחנו בוחנים תוכנית אימונים של 5 ימים לנשים להתחזק ובריאות. בואו נסתכל כיצד להתחמם כראוי כדי להפיק את המרב מהאימון שלך כאשר מנסים תוכנית אימונים לנשים. עכשיו בואו נסתכל על תוכנית האימון הטובה ביותר של 5 ימים לנשים להתחזק ובריאות.

אתה לא יכול להיפטר מהתזונה הלא נכונה

אז אנחנו הולכים לחלוק איתך כמה סודות תזונה ודיאטה שאתה יכול לכלול בתכניות האימון הנ"ל לנשים. זכור שאנו סוקרים את תוכנית האימון הטובה ביותר ל-5 ימים לנשים כדי להתחזק ולהתחזק, ואם לא תאכלי נכון, לא תהיי חזקה או בכושר. הקדישו קצת זמן כדי ללמוד אילו תוכניות אימון לנשים מתאימות לכם ולמבנה הגוף שלכם, אכלו נכון, הישארו לחות, ותצאו בדרך להגיע ליעדי הכושר שלכם תוך זמן קצר. בנוסף לחלבון, שומנים בריאים ופחמימות מורכבות, אתה גם צריך לוודא שאתה אוכל הרבה ירקות כאשר אתה מנסה תוכניות אימון של נשים. כאשר מתאמנים לנשים, חלבון חיוני לצמיחת השרירים והתאוששות.

כמה מהתרגילים הטובים ביותר לנשים הם תנועות בסיסיות שיחטבו

יחזקו ויאתגרו את כל הגוף שלכם באמצעות משקל הגוף שלכם. תרגילי גוף מלא, שבהם אתה עובד על כל קבוצות השרירים העיקריות בפגישה אחת, הם הדרך היעילה ביותר להשיג את מטרות אימוני הכוח שלך. שילוב תרגילים מורכבים ובידוד בתוכנית שלך יעזור לך לחזק ולחטוב את כל הגוף שלך. אבל אתה יכול גם ליצור אימון שכולל גם תנועות בסיסיות וגם תרגילי בידוד לפלג הגוף העליון והתחתון.

אתה מחליט אילו תרגילים להוסיף לאימון שלך ואז פשוט מתאימים אותו לצרכים שלך

צור את אימון החיטוב שלך ערבב והתאם שבעה עד עשרה תרגילים מהטיפים שלהלן כדי ליצור את השגרה שלך, הקפד לכלול טווח שכולל שרירי בטן, רגליים, בלוטות וזרועות. ריכזנו את ארבעה עשר תרגילי המפתח האלה כדי שתוכל ליצור אימון ממריץ משלך.

לא חסרים אימונים בחדר הכושר אם המטרה שלך היא לרדת במשקל. יש כיום הרבה קורסי הכשרה לחיטוב זמינים לנשים מכל הרמות ותחומי העניין.

לדוגמה, אתה יכול לעשות שכיבות סמיכה על הברכיים או על קיר כדי להקל על התרגיל. זה גם הוכח כמפחית עבודה על המפרקים ומפחית מתח על הגב והברכיים.

מכיוון שהן מעסיקות יותר קבוצות שרירים ומפרקים

תנועות אלו שורפות יותר קלוריות, משפרות את הקואורדינציה, מגבירים את קצב הלב ומשפרות את הגמישות, לפי ACE. בחר כמה תרגילים מורכבים כמו דדליפט, סקוואט או דדליפט עריק לכל אימון כדי לוודא שאתה פוגע בכל קבוצת שרירים, מייעץ ACE.